Studenti uspešno završili pedagošku i školsku praksu u Gimnaziji
Studenti geografije, tokom tromesečnog boravka u Gimnaziji Stefan Nemanja obavili su pedagošku i školsku praksu i uspešno položili ispit.
U drugom polugodištu školske 2023/24. godine Gimnazija Stefan Nemanja potpisala je sporazum o saradnji sa Geografskim fakultetom u Beogradu.
Potpisivanjem sporazuma naša škola otvorila je vrata za 40 studenata geografije.
– Izuzetno nam je drago što smo bili domaćini studentima geografije za realizaciju praktičnih predmeta iz oblasti pedagogije i nastave. Pod mentorstvom Ilije Lazića, našeg nastavnika geografije i saradnika-doktoranda studenti su u školi, prisustvovali teorijskim časovima i praktičnim vežbama u učionici. Na kraju su primenili naučeno i uspešno položili praktični ispit– rekao je Ivan Kovačević, direktor škole i dodao:
– Naša škola se pokazala kao pravi domaćin, a naši učenici kao odgovorni i ozbiljni saradnici. Posebno smo zadovoljni što su nas u prethodnom periodu posetili i univerzitetski profesori, kako bi se upoznali sa našim radom. Radujemo se budućim saradnjama sa visokoškolskim ustanovama – istakao je Kovačević.
Ilija Lazić, nastavnik geografije i mentor, saradnju između škole i fakulteta ocenio je kao dragocenu priliku za razmenu znanja i iskustava između dve obrazovne institucije.
– Studenti su imali priliku da primene teorijska znanja u realnom školskom kontekstu, bili su vrlo motivisani i zainteresovani za rad. S druge strane učenici su to prepozanali i sa radošću doprineli polaganju ispita i dobroj atmosferi – rekao je Lazić.
Školski pedagog Slađane Perić pružila je veliku podršku i pomoć pri realizaciji prakse. Ona je svojim stručnim, teorijskim i praktičnim znanjima doprinela kvalitetu pedagoške prakse studenata.
Ova saradnja sa Geografskim fakultetom u Beogradu predstavlja važan korak ka unapređenju nastavnog procesa u Gimnaziji Stefan Nemanja. Studenti su dobili priliku da steknu praktična znanja, dok su učenici dobili priliku da imaju modernizovanu nastavu.
Verujemo da jedino saradnja između visokoškolskih ustanova i srednjih škola može dugoročno doprineti stvaranju kvalitetnih budućih nastavnika.